lunes, 8 de noviembre de 2010

30 Seconds to Mars

Mi grupo favorito, por y para siempre. Cada una de sus canciones puede hacerme sentir algo, sus letras son perfectas, la música es genial y la voz de Jared Leto me derrite (y todo él, para que vamos a mentir!).

Hoy me he sentido parte de algo grande mientras seguía los EMA's y comentaba con gente del Echelon de todo el mundo vía twitter. Me emocioné cuando Sire me llamó para que escuchase This is war, me emocioné cuando ganaron el premio, aun estando nominados junto a Muse (que estaba segura de que ganarían ellos). Lo mejor que tiene ésta familia es que sabe que si no estás en el concierto por X razones, siempre intentarán animarte, y lo hacen genial.

"I would like to say thank you to the most wonderful family in the entire world. They are known as the Echelon, and they aren’t just fans, they aren’t just friends. They really are everything we can hope and dream for. And they have shown us once again that if you’re willing to walk the path of the dreamer, anything is possible. We love you, we thank you, thank you MTV. Thank you to everyone who has helped us and believed in us. Goodnight, thank you."

Simplemente, perfecto. Y si, también me emocioné cuando dijo ese discurso, me llegó mucho, igual que me llega todas y cada una de las cosas que hagan éstos chicos.

Quizás no recuerde como los conocí, pero me alegro mucho de haberlo hecho, porque sin duda me han cambiado la vida.


I don't remember a moment I tried to forget
I lost myself, is it better not said
I'm closer to the edge

It was a thousand to one and a million to two
Time to go down in flames and I'm taking you
Closer to the edge

No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No no no no

Can you imagine a time when the truth ran free?
The birth of a song, the death of a dream
Closer to the edge

This never ending story take forward pride in fate
We all fall short of glory
Lost in ourselves

No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No no no no

No no no no
I will never forget
No no
I will never regret
No no
I will live my life

No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No I'm not saying I'm sorry
One day maybe we'll meet again
No no no no

Closer to the edge
Closer to the edge
No no no no
Closer to the edge
Closer to the edge
No no no no
Closer to the edge


Las gracias os la tenemos que dar nosotros, los Echelon, a vosotros, por hacer que todo sea un poco mejor en nuestras vidas, por esas letras, esa dedicación a vuestros fans. Por ser tan geniales.

“There’s so many moments you could share with anyone, someone, and you feel like that moment would just last forever, when it’s only a night, it’s only a moment.”

“Fate has its tricky ways of throwing something in front of you you’ve never expected.”

“My philosophy in life is don’t regret anything you do, coz in the end, it makes you who you are.”

“I just wish there was no such thing as fighting. That the world could be like, just perfect in every way, that we could get along. But obviously that can’t happen.”

“Everyone is just going crazy these days. It’s like the end of the world.”

“If you make a promise to yourself, you have to keep it, no matter what.”

“Some people believe in God, I believe in music. You know, some people pray, I turn up the radio.”

“Music makes the world go round, and for me, if it wasn’t around right now, I wouldn’t’ be around right now. Music is everything –to me. That’s all I can say.”

2 comentarios:

  1. He llegado aquí buscando el texto del principio del videoclip de Closer To The Edge, y la verdad me ha encantado lo que has escrito. Define a la perfección el sentimiento Echelon, algo que, realmente, no se puede describir con palabras! Ante ayer fui a su concierto en Barcelona, y pff.. ojalá no se hubiera acabado nunca. No se que haria sin ellos :) Enfin, un beso!!

    ResponderEliminar
  2. Gracias por escribir cada una de las citas que aparecen en el video. Necesitaba saber que decian, y gracias a ti lo he conseguido.

    I'll never forget, I'll never regret.

    ResponderEliminar